Υβριδικά αυτοκίνητα - Παρουσίαση
BMW ActiveHybrid 7
Υβριδικό Activity Coupe με ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις!
- Ιπποδύναμη: 455 hp
- Κινητήρας: 4.4-liter twin-turbo DOHC V-8
Toyota Prius iii
Η νέα έκδοση του Prius .....τρίτη γενιά.
Ιπποδύναμη : 160 HP
Κινητήρας: 1,8 lt (1800 c.c)
Porsche Cayenne S Hybrid
Κινητήρας: V6 3-λιτρος turbo συνδυαστικής
ισχύος 380 ίππων
LEXUS CT 200 H
Το νέο υβριδικό πολυτελές CT 200 H για τον
οδηγό του μέλλοντος
Ιπποδύναμη : 136 HP
Κινητήρας: 1,8 lt (1798 c.c)
Fiat Panda Panda
Το οικολογικό και οικονομικό Fiat με φυσικό αέριο!
- Ιπποδύναμη: 58hp - 52 με φυσικό αέριο
- Κινητήρας: 1.242 κ. εκ. 16V βενζίνη και φυσικό αέριο
Υβριδικά λεωφορεία
Τα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου γίνονται πράσινα. Τα υβριδικά λεωφορεία (diesel - ηλεκτρικά υβριδικά λεωφορεία) είναι πιο ήσυχα, καθαρότερα και αποδοτικότερα στην κατανάλωση καυσίμων από τα standard λεωφορεία diesel.
Τα κύρια μέρη του υβριδικού συστήματος του αυτοκινήτου είναι o ηλεκτροκινητήρας,
ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως, ηγεννήτρια, η συστοιχία συσσωρευτών (μπαταρία) και ο μετασχηματιστής ρεύματος.
Ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την κίνηση του αυτοκινήτου σε σταθερή, ομαλή πορεία και μη κεκλιμένο επίπεδο. Παρέχει επιπλέον ισχύ στο βενζινοκινητήρα μόνο στις υπόλοιπες περιπτώσεις όπως κατά την επιτάχυνση, στο κεκλιμένο επίπεδο (ανηφόρα). Είναι μόνιμα συνδεδεμένος με το πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT όπου ρυθμίζεται η κατανομή ισχύος ανάμεσα στις δύο μονάδες (ηλεκτροκινητήρας - βενζινοκινητήρας) για τη μετάδοση της κίνησης στους τροχούς. Φυσικά o ηλεκτροκινητήρας επικοινωνεί με τη γεννήτρια και τις μπαταρίες όπου δέχεται ενέργεια. Η μεγάλη επανάσταση στο συγκεκριμένο μέρος του οχήματος είναι ότι κατά το φρενάρισμα μετατρέπεται σε γεννήτρια η οποία επαναφορτίζει τις μπαταρίες.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως (βενζινοκινητήρας) καταναλώνει αμόλυβδη βενζίνη, όπως και οι συμβατικοί κινητήρες. Το μπλοκ, όπως και η κυλινδροκεφαλή, είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, ενώ η εξαγωγή αποτελείται από ανοξείδωτο χάλυβα χαμηλής μάζας μειώνοντας το συνολικό βάρος κατασκευής. Αρχικά φαίνεται ότι η απόδοση του είναι μικρή αλλά είναι κατάλληλη για την αντιστάθμιση του φορτίου, προκειμένου να υπάρξει ομαλή συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα. Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό για ακριβέστερη "πληροφόρηση" προς το σύστημα ψεκασμού, ενώ την ποιότητα των καυσαερίων "επιβλέπει" ένας τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας υψηλής πυκνότητας και ταχείας προθέρμανσης για μέγιστη απόδοση.
Η γεννήτρια λειτουργεί μέσω του βενζινοκινητήρα και χρησιμεύει, επαναφορτίζει την συστοιχία των μπαταριών και ενισχύει τον ηλεκτροκινητήρα. Ως δευτερεύουσες λειτουργίες εκκινεί τον βενζινοκινητήρα (αφού δεν υπάρχει μίζα), και λειτουργεί όπως και μια απλή γεννήτρια στους συμβατικούς κινητήρες.
Ο μετασχηματιστής αναλαμβάνει να μετατρέψει το συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα (DC) της μπαταρίας σε εναλλασσόμενο. Με αμφίδρομο όμως τρόπο μπορεί να μετατρέψει το εναλλασσόμενο σε συνεχές κατά τη διαδικασία επαναφόρτισης της μπαταρίας. Επίσης, μετατρέπει την υψηλή τάση σε συμβατική, 12V, για την τροφοδότηση των επιμέρους λειτουργιών του αυτοκινήτου (ηχοσύστημα, φώτα, κλιματισμός).
Τα υβριδικά λεωφορεία χρησιμοποιούν επίσης το αναπαραγωγικό φρένο, πράγμα που σημαίνει ότι παράγουν ηλεκτρική ενέργεια όταν πιέζονται τα φρένα.
Αυτή η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία και χρησιμοποιείται για τη λειτουργία του ηλεκτρικού κινητήρα.
Το πρόγραμμα εισαγωγής υβριδικής τεχνολογίας στις μεταφορές. Από την αρχική εισαγωγή των υβριδικών λεωφορείων το 2006, οι κατασκευαστές έχουν αναπτύξει διάφορες εκδόσεις των υβριδικών συστημάτων για δοκιμές στο Λονδίνο.
Το σημερινό πρόγραμμα, με την επιφύλαξη των επιδόσεων των λεωφορείων δοκιμής, είναι να εισαχθούν 300 υβριδικά λεωφορεία από το 2012.
Θα συνεργαστούμε στενά με τους φορείς λεωφορείων και κατασκευαστών για τη μεγιστοποίηση του αριθμού των υβριδικών που εισήχθησαν μετά το 2012.
Ο ρυθμός με τον οποίο κατασκευάζονται και παραδίνονται τα υβριδικά αυξάνει ανώ το κόστος παραγωγής του οχήματος μειώνεται.
Περιβαλλοντικά οφέλη
Δοκιμάζουμε τα υβριδικά λεωφορεία για να βεβαιωθούμε ότι παράγουν λιγότερες εκπομπές αερίων, επιβλαβείς ρύπους καθώς χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.
Σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, τα υβριδικά λεωφορεία περιβαλλοντικά οφέλη, όπως:
Ελάχιστη 30 τοις εκατό μείωση της χρήσης καυσίμων
Ελάχιστη 30 τοις εκατό μείωση του διοξειδίου του άνθρακα
3 ντεσιμπέλ [dB (A)], μείωση της αντιληπτής ηχοστάθμης
Μειωμένη ποσότητα οξειδίων του μονοξειδίου του αζώτου και του άνθρακα
BMW ActiveHybrid 7
Υβριδικό Activity Coupe με ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις!
- Ιπποδύναμη: 455 hp
- Κινητήρας: 4.4-liter twin-turbo DOHC V-8
Toyota Prius iii
Η νέα έκδοση του Prius .....τρίτη γενιά.
Ιπποδύναμη : 160 HP
Κινητήρας: 1,8 lt (1800 c.c)
Porsche Cayenne S Hybrid
Κινητήρας: V6 3-λιτρος turbo συνδυαστικής
ισχύος 380 ίππων
- Μέση κατανάλωση 8,2 λτ./100 χλμ.
- Εκπομπές CO2 193 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα 6,5 δλ.
LEXUS CT 200 H
Το νέο υβριδικό πολυτελές CT 200 H για τον
οδηγό του μέλλοντος
Ιπποδύναμη : 136 HP
Κινητήρας: 1,8 lt (1798 c.c)
Fiat Panda Panda
Το οικολογικό και οικονομικό Fiat με φυσικό αέριο!
- Ιπποδύναμη: 58hp - 52 με φυσικό αέριο
- Κινητήρας: 1.242 κ. εκ. 16V βενζίνη και φυσικό αέριο
Υβριδικά λεωφορεία
Τα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου γίνονται πράσινα. Τα υβριδικά λεωφορεία (diesel - ηλεκτρικά υβριδικά λεωφορεία) είναι πιο ήσυχα, καθαρότερα και αποδοτικότερα στην κατανάλωση καυσίμων από τα standard λεωφορεία diesel.
Κύρια μέρη υβριδικού | ||||
ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως, ηγεννήτρια, η συστοιχία συσσωρευτών (μπαταρία) και ο μετασχηματιστής ρεύματος.
Ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την κίνηση του αυτοκινήτου σε σταθερή, ομαλή πορεία και μη κεκλιμένο επίπεδο. Παρέχει επιπλέον ισχύ στο βενζινοκινητήρα μόνο στις υπόλοιπες περιπτώσεις όπως κατά την επιτάχυνση, στο κεκλιμένο επίπεδο (ανηφόρα). Είναι μόνιμα συνδεδεμένος με το πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT όπου ρυθμίζεται η κατανομή ισχύος ανάμεσα στις δύο μονάδες (ηλεκτροκινητήρας - βενζινοκινητήρας) για τη μετάδοση της κίνησης στους τροχούς. Φυσικά o ηλεκτροκινητήρας επικοινωνεί με τη γεννήτρια και τις μπαταρίες όπου δέχεται ενέργεια. Η μεγάλη επανάσταση στο συγκεκριμένο μέρος του οχήματος είναι ότι κατά το φρενάρισμα μετατρέπεται σε γεννήτρια η οποία επαναφορτίζει τις μπαταρίες.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως (βενζινοκινητήρας) καταναλώνει αμόλυβδη βενζίνη, όπως και οι συμβατικοί κινητήρες. Το μπλοκ, όπως και η κυλινδροκεφαλή, είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, ενώ η εξαγωγή αποτελείται από ανοξείδωτο χάλυβα χαμηλής μάζας μειώνοντας το συνολικό βάρος κατασκευής. Αρχικά φαίνεται ότι η απόδοση του είναι μικρή αλλά είναι κατάλληλη για την αντιστάθμιση του φορτίου, προκειμένου να υπάρξει ομαλή συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα. Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό για ακριβέστερη "πληροφόρηση" προς το σύστημα ψεκασμού, ενώ την ποιότητα των καυσαερίων "επιβλέπει" ένας τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας υψηλής πυκνότητας και ταχείας προθέρμανσης για μέγιστη απόδοση.
Η γεννήτρια λειτουργεί μέσω του βενζινοκινητήρα και χρησιμεύει, επαναφορτίζει την συστοιχία των μπαταριών και ενισχύει τον ηλεκτροκινητήρα. Ως δευτερεύουσες λειτουργίες εκκινεί τον βενζινοκινητήρα (αφού δεν υπάρχει μίζα), και λειτουργεί όπως και μια απλή γεννήτρια στους συμβατικούς κινητήρες.
Ο μετασχηματιστής αναλαμβάνει να μετατρέψει το συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα (DC) της μπαταρίας σε εναλλασσόμενο. Με αμφίδρομο όμως τρόπο μπορεί να μετατρέψει το εναλλασσόμενο σε συνεχές κατά τη διαδικασία επαναφόρτισης της μπαταρίας. Επίσης, μετατρέπει την υψηλή τάση σε συμβατική, 12V, για την τροφοδότηση των επιμέρους λειτουργιών του αυτοκινήτου (ηχοσύστημα, φώτα, κλιματισμός).
Πώς λειτουργούν τα υβριδικά λεωφορεία
Τα υβριδικά λεωφορεία που κινούνται με ένα συνδυασμό από ένα συνηθισμένο κινητήρα diesel και έναν ηλεκτροκινητήρα.Τα υβριδικά λεωφορεία χρησιμοποιούν επίσης το αναπαραγωγικό φρένο, πράγμα που σημαίνει ότι παράγουν ηλεκτρική ενέργεια όταν πιέζονται τα φρένα.
Αυτή η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία και χρησιμοποιείται για τη λειτουργία του ηλεκτρικού κινητήρα.
Το πρόγραμμα εισαγωγής υβριδικής τεχνολογίας στις μεταφορές. Από την αρχική εισαγωγή των υβριδικών λεωφορείων το 2006, οι κατασκευαστές έχουν αναπτύξει διάφορες εκδόσεις των υβριδικών συστημάτων για δοκιμές στο Λονδίνο.
Το σημερινό πρόγραμμα, με την επιφύλαξη των επιδόσεων των λεωφορείων δοκιμής, είναι να εισαχθούν 300 υβριδικά λεωφορεία από το 2012.
Θα συνεργαστούμε στενά με τους φορείς λεωφορείων και κατασκευαστών για τη μεγιστοποίηση του αριθμού των υβριδικών που εισήχθησαν μετά το 2012.
Ο ρυθμός με τον οποίο κατασκευάζονται και παραδίνονται τα υβριδικά αυξάνει ανώ το κόστος παραγωγής του οχήματος μειώνεται.
Περιβαλλοντικά οφέλη
Δοκιμάζουμε τα υβριδικά λεωφορεία για να βεβαιωθούμε ότι παράγουν λιγότερες εκπομπές αερίων, επιβλαβείς ρύπους καθώς χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.
Σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, τα υβριδικά λεωφορεία περιβαλλοντικά οφέλη, όπως:
Ελάχιστη 30 τοις εκατό μείωση της χρήσης καυσίμων
Ελάχιστη 30 τοις εκατό μείωση του διοξειδίου του άνθρακα
3 ντεσιμπέλ [dB (A)], μείωση της αντιληπτής ηχοστάθμης
Μειωμένη ποσότητα οξειδίων του μονοξειδίου του αζώτου και του άνθρακα
ΠΗΓΗ: http://www.carshybrid.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου